Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések
Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?
Nem. Regisztráció nélkül is tudsz rendelni.
Mi a rendelés menete?
A kiválasztott terméket a kosárba teszed, majd a virtuális pénztárban ki töltöd a szállítási adatokat.
Választasz a szállítási és fizetési feltételek közül és küldheted is a megrendelést.
Kapsz egy visszaigazoló e-mailt, amiben az utaláshoz szükséges adatokat megadjuk, amennyiben az előre utalásos fizetést választottad.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Előre utalás (postai szállítás és GLS szállítás esetén)
Utánvét (GLS szállítás esetén)
Készpénzes fizetés (személyes átvétel esetén)
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Postai küldemény
GLS futárszolgálat
Személyes átvétel
Személyes átvétere hol van lehetőség?
Nyíregyházán előre egyeztetett időpontban van lehetőség személyes átvételre.
Hány napon belül érkezik meg a csomag?
2-5 munkanap a szállítás, de az esetek 90%-ban már 2 napon belül a megadott címen van.
Mi a teendő, ha nem tetszik a rendelt ékszer?
Amennyiben a megrendelt ékszerrel nem vagy elégedett, 14 napon belül visszküldheted. A termék árát kérésedre visszautaljuk, vagy levásárolhatod más termékre.
Kérhetek-e az ékszert tartó kártyára egyedi feliratot?
Igen. Bármelyik ékszerhez kérhetsz egyedi feliratot. Ez esetben írd a megjegyzés mezőbe a kért szöveget.
Hírlevél